jarstahornet.blogg.se

Vårt liv hemma och på resa

Sista veckan på semestern

Publicerad 2013-08-01 19:44:55 i Allmänt,

Det har lunkat på och varit ganska så lugnt. 
I förra veckan fixade jag med fönstren medans Mikael och syster övningskörde
Mellan turerna, bars det ved och putsades.
Så häftigt att Karin ska ta MC-kort
 
Den här veckan började Mikael jobba. Då var jag in och träningsjobbade ett par timmar i måndags, en sväng med Eva till Öregrund i tisdags för lite shopping. Igår åkte syster och jag (i min nya bil) för att hälsa på pappa och Åsa i Bergshamra.
Fika, lunch och fika hann vi med 😃Innan hemfärd som blev den planerade vägen! På ditvägen så pratade så mycket att när vi var halvvägs mellan Knivsta och Märsta kom jag på att vi glömt svänga! Blev att åka över Arlanda och då hittade vi en alternativ väg.......  Fint var det 😀
Imorgon är det en tur med tjejerna på Eckeröfärjan. Hoppas på varmt och sol. På lördag blir det poolparty 😎
Idag har jag fördrivit min tid med att handla, fixa laptopen och roligast av allt STÄDAT! Fy vad tråkigt det är, men skönt när det är gjort.
Nu ska jag njuta de sista dagarna på min sommarsemester och fundera på om vi inte ska ha en vecka i september eller oktober också.
Skepp ohoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela