jarstahornet.blogg.se

Vårt liv hemma och på resa

En vecka hemma

Publicerad 2013-07-27 09:10:19 i Allmänt,

Veckan har rullat på i ett makligt tempo. Varmt och skönt förutom i tisdags då det var halv storm och kallt.
 
Mikael har skruvat motorcykel, burit in ved och jag har mitt lilla projekt med att renovera fönster
Nu är det nästan klart. Det sista innerfönstret ska bara målas 😊
idag ska jag och syster ta en tur till Forsmark i min nya pärla som jag hämtade i måndags. Meet Mackie
 
Det är otroligt varmt idag så det är nog skönt att sitta i AC 😎
I nästa vecka blir en tur med tjejerna över dan till Åland och en tur ut till Bergshamra för att hälsa på pappa och Åsa sen är semestern slut och det är tillbaka till verkligheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela