jarstahornet.blogg.se

Vårt liv hemma och på resa

Dåligt med uppdateringar blev det tyvärr

Publicerad 2013-06-01 01:50:50 i , MTCE spring meet,

 
 
Jag som hade planer på att försöka uppdatera bloggen längs med vägen i Normandie, men så blev det inte. Några rader på Facebook och bilder där var vad jag hann.
Vi har haft så kul och åkt så bra hojvägar. Fantastiska människor och många skratt. 
Väckarklockan ringde klockan sju och sen var det att packa, äta frukost och klockan nio var det uppsittning på cyklarna. Flera dagar kom vi inte till hotellet förrän kl 20!
 
Idag har jag varit på resande fot sen klockan nio imorse - vi lämnade vid Mont St Michel och körde 58 mil till Bryssel. Packade om och jag bytte kläder. Vinkade av M som skulle köra 20 mil till för att nå Tyskland. Jag tog ett flyg till Köpenhamn kl 20.30 och sen vidare till Arlanda, bil hem och nu är det dags att sova.....tyvärr blev flyget från Köpenhamn försenat som en extra bonus. 
Fick mess från M och han fastnade i bilkö så han har tagit in i Holland för natten. Skönt att veta att det gått bra.
 
Får uppdatera mer imorgon och lägga upp lite bilder.
 
Fantastisk trip och nya vänner, somnar med ett leende på läpparna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela