jarstahornet.blogg.se

Vårt liv hemma och på resa

Ännu en kreativ dag

Publicerad 2013-05-11 16:45:12 i Allmänt,

 
 
Tänk så skönt det är när man får sker gjorda! 
M har bytt olja i gräsklipparen och så hjälptes vi att olja altanen. Den blev riktigt bra tycker jag och det ska bli skönt att kunna ställa ut lite möbler till mor när hon ska vara här. När vi är i Normandie så kommer hon ut till sitt sommarställe (som hon säger) och vaktar hus och katter. Lilla Doris ligger här bredvid i solen och njuter nu.
 
Jag hann även med att tvätta förstukvisten med såpa. Den har vi aldrig oljat in och den har en sån vacker silvrig färg. Det är bara såpatvätt varje år.
 
lite bilder från dagens och ett projekt för morgondagen. Jag måste måla på mina blå stolar igen. Visst är de vackra? 
 
 
Lite fler bilder från idag och på vår tomt
 
 
 
 
Så här firar man efter en arbetsdag 😊
 
 
Ha en trevlig lördagskväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela