jarstahornet.blogg.se

Vårt liv hemma och på resa

Mellanlandning i Köpenhamn

Publicerad 2013-05-26 22:48:24 i , MTCE spring meet,


Känns som slöseri och visst är det väl konstigt att det inte gick att flyga direkt till Bryssel. Det är samma visa på vägen hem, men då är det bara 45 minuter mellan flygen.
 
Ska bli riktige spännande att träffa alla människor i MTCE och åka hoj med dem i 5 dagar. Vi känner inte någon alls, men jag är övertygad om att det är fantastisk trevliga människor.
 
Inget WiFi hittar jag och inte får man röka någonstans heller! Vad har hänt med Danmark? Sitter iallafall här med en Carlsberg och snart är jag i Belgien, sen är det raka vägen till Frankrike . Inser att det blir 4 länder på 1 dag! 
 
Såg precis en asiat med munskydd. Är det av hänsyn till andra eller är det av rädsla?
 
Här på flygplatsen finns en shop som heter Hamley. De har leksaker som låter........ Jag skulle bli galen av att jobba i närheten bl a är det en fågel som flyger runt i taket och låter.
 
Intressant incheckning  vid Gate - länge sedan man fick åka buss på plattan och så långt också. Trodde först att det denna kärra som vi skulle åka med
 
men det var det inte.
 
En hel skolklass från USA skapade kaos, men det har lugnat ner sig nu. Ska bara ta en timme och tio min att flyga så det ska man väl härda ut.
Snart framme. Det ska bli spännande att se hur svårt det kommer att vara att hitta på M!
återkommer.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela